Real-Life-ArmA3
Jest to server w grze Arma 3 który ma scenariusz prawdziwego zycia

Nie jesteś zalogowany na forum.

#1 2017-05-13 17:36:11

szym31
Administrator
Dołączył: 2017-05-13
Liczba postów: 9
WindowsOpera 44.0.2510.857

Regulamin

Regulamin Policji

Postanowienia Ogólne:
- W miastach policja trzyma broń ostrą na plecach.
- Każdy policjant musi mieć POLICJA | przed swoim imieniem! Przykład POLICJA | Szymek [dblpt]) !
- Aplikant ma 7 dni na zdanie testów.
- Zakaz rozmawiania/krzyczenia podczas pościgu, prawo do mówienia ma tylko i wyłącznie osoba informująca położenie ściganego!
- Policjanci mają obowiązek reagować gdy zobaczą kogoś na czerwonej strefie (nie mogą na niej kampić).
- Przeszukanie domu jest rutynową kontrolą, w związku z czym funkcjonariusze nie muszą zamykać strefy i rozpoczynać interakcji cywil w celu ochrony swojego dobytku musi rozpocząć interakcję
- Jeżeli po otwarciu domu cywil nie rozpoczął interakcji funkcjonariusz ma prawo przeszukać dom. Po przeszukaniu domu funkcjonariusz ma obowiązek zabezpieczenia domu
- Policjant ma bezwzględny zakaz przekazywania czy kupowania sprzętu policyjnego cywilom.

Zasady Ogólne:
1.1Policjant zawsze musi grac RP
1.2 Posterunkowy oraz St Posterunkowy nie może samodzielnie opuszczać miasta Kavala. Wyjątkiem jest jeżeli nie ma wyższych rang na służbie.
1.3 Policjant z wyższym stopniem odpowiada za policjanta z niższym stopniem
1.4 Policja ma obowiązek wydać ustne ostrzeżenie oraz strzał ostrzegawczy przed użyciem broni ostrej. Wyjątek stanowi sytuacja gdy policjant stosuje broni w obronie własnej lub czuje mocne zagrożenie ze strony napastnika/napastników lub jest światkiem napadu.
1.5 Zasada 15 minut nie obowiązuję policjantów jeżeli jest ich mniej niż 4
1.1 Policjant musi mieć taką samą nazwe na TS3 jak w grze
1.6 Policja NIE MA PRAWA wchodzić w lewe interesy z cywilami
1.7 Policjant ma zakaz noszenia maski zakrywającej twarz jeżeli nie uczestniczą w konflikcie z rebelią. Punkt ten nie dotyczy jednostek specjalnych które noszą maski w celu ochrony tożsamości
1.8 W dużych miastach zabronione jest noszenie Broni długiej .Obywatel który posiada taką broń musi
schować ją do plecaka lub do pojazdu.
W przeciwnym razie może ona zostać skonfiskowana przez funkcjonariusza policji.
1.9 Wszyscy w stroju rebelianckim mogą zostać skłóci i przeszukani na zielonej strefie.
1.10 Policjant mający co najmniej stopień St. Sierżant może grać na cywilu tylko za zgodą starszego rangą i jeżeli stosunek policja/cywile wynosi minimum 1/5 
1.11 Policja ma prawo strzelać do pojazdów opancerzonych/uzbrojonych bez ostrzeżenia 
1.12 Strefa powietrzna nad więzieniem i w jego okolicach jest zamknięta i każdy helikopter w tej strefie zostanie zestrzelony  
1.13 Policja ma zakaz wkraczania na rebelke jeżeli nie nastąpiła ucieczka na tą strefę , nie jest miejsce porwania lub znajduję się tam sprzęt policyjny (to samo dotyczy donatorki)

Ruch drogowy:
2.1. Po godzinie 21 każdy musi mieć zapalone Świtała, nie obowiązuje w przypadku akcji.
2.2. Jeździmy tylko i wyłącznie prawym pasem!
2.3. Podczas pościgu należy włączyć syreny dźwiękowe jak i świetlne
2.4. W terenie zabudowanym można jeździć maksymalnie 50 km/h.
2.5. W terenie nie zabudowanym można jeździć maksymalnie 150 km/h.
2.6. Funkcjonariusz policji transportujący obywatela na komisariat policji musi wł sygnały świetlne.
2.7. Syreny dźwiękowe to interakcja w stosunku do gonionego pojazdu! Jeżeli policjant ma je włączone jest zwolniony z przepisów ruchu drogowego.


Przebieg zatrzymania:
Gdy zatrzymano osobę, podchodzimy do niej z paralizatorem inaczej zwany taser. 
Przedstawiamy się Rangą, imieniem oraz pokazujemy odznakę !Przykład ¬ Posterunkowy Szymek!
Podajemy powód zatrzymania.
Prosimy o dowód zatrzymanego.
Jeżeli mamy podejrzenia że zatrzymany jest pod wpływem alkoholu lub innych substancji możemy go sprawdzić.
Należy go uprzedzić o tym że zaraz zostanie sprawdzony.
Po zakuciu gracza należy przeszukać go, sprawdzić jakie posiada licencje oraz sprawdzić czy jest karany w bazie danych.

Patrol:
1.4.1 Gdy na serwerze jest więcej niż 5 policjantów zalecany jest patrol we dwóch.
1.4.2 Na patrol można użyć pojazdów takich jak:
- Orca
- SUV
- Offroad
- Hatchback Sport
- Qulin(min jeden aspirant w  patrolu)
- Motoróka
1.4.3 Na patrol jest przypuszczany hunter policyjny (w patrolu musi być komendant lub Z-Ca komendanta)

Bank:
Policja ma prawo wykorzystać cały sprzęt policyjny jaki ma dostępny 
Bank jest dozwolony od 6 policjantów
Przebywanie na terenie banku jest zakazane.
Wszystkie pojazdy biorące udział w napadzie mogą zostać skonfiskowane na miejscu
Pojazdy użyte do napadu należy przeszukać na terenie komisariatu


Uzbrojone pojazdy:
Uzbrojone pojazdy mogą zostać wyciągnięte jeżeli jest mniej niż 5 policjantów a policja nie jest w stanie sobie poradzić z rebeliantami. Ma prawo go wyciągnąć również w przypadku huntera/ifryta trollującego w kawali
Policja ma prawo otworzyć ogień z pojazdu uzbrojonego w CKM do pojazdów w celu unieruchomienia ich, oraz do piechoty wyposażonej w wyrzutnie rakiet (RPG7), oraz strzelającej do tego pojazdu.
Ghost Howk może być używany tylko na bank w celu zestrzelenie helikopterów latających nad terenem banku oraz pojazdów opancerzonych/uzbrojonych. W przypadku otwarcia ognia przez rebeliantów , Ghost Howk może odpowiedzieć ogniem w kierunku tej osoby

Zakazy i obowiązki:
Pracownik ma obowiązek reagowania na wezwania
Policjant ma zakaz używania innych pojazdów niż policyjne.
Pojazdy, które znajdują się na miejscu toczonej akcji nie mogą zostać odholowywane / przeszukane przez policję do czasu zakończenia akcji, dotyczy to także pojazdów policyjnych

Blokady drogowe:
Policja ma prawo organizować blokady drogowe, celem zatrzymania uciekającego pojazdu, ale musi mieć zgodę policjanta dowodzącego poscigiem.

Akcje / Strefy:
Akcje można uznać za ukończoną jeżeli żadnych strzałów nie słychać było przez ostatnie 5 minut

Broń policyjna:
Broń można powierzyć policjantowi nie posiadającej odpowiedniej rangi na: Bank, Atak terrorystyczny na miasto , Odbicie zakładnika (max 7.62), Rajd (max kal 6,5)
Po zakończeniu akcji należy zdać broń u osoby u której się ją nabyło 
Konsekwencje nie zdania broni po akcji:
Jeżeli osoba która zdała broń na akcje nie dopilnowała tego by ją odebrać po akcji może to jej nawet grozić degradem
Osoba która nie zda broni po akcji może też zostać ukarana naganą.[

Konfiskata i przeszukanie pojazdów:
Przeszukać można każdy pojazd po zakończeniu akcji.
Pojazdów nie wolno przeszukiwać na czerwonej strefie. Pojazd znajdujący się w niej należy odstawić do najbliższego posterunku i tam go przeszukać.
Konfiskata pojazdów na komisariacie. Policja nie musi posiadać kluczy do pojazdu jeżeli wchodzą do pojazdu po zakończeniu akcji, przeciwnym razie muszą się do niego włamać
Policja może skonfiskować każdy pojazd opancerzony/uzbrojony oraz przewożący nielegalne substancje.

Odbicie:
O odbiciu należy poinformować policjantów sms i dać 5 minut na przygotowanie się.
Musi być 5 policjantów.

Porwanie:
Porwanie cywila można zrobić jeżeli na służbie znajduje się 4 policjantów.
Porwanie policjanta można zrobić jeżeli na służbie znajduje się 6 policjantów
Negocjatorem powinna być osoba z rangą minimum sierżanta.
Pieniądze mogą zostać przekazane jedynie do ręki.
Przed przywiezieniem pieniędzy przez negocjatora musi on najpierw potwierdzić że porwany żyje.
Nie wolno porywać negocjatora.

Offline

Użytkowników czytających ten temat: 0, gości: 1
[Bot] ClaudeBot

Stopka

Forum oparte na FluxBB

Darmowe Forum
helltoywita - stylove - sanrpg - yousleep24 - teamskill